2017. augusztus 19., szombat

Lakodalom van a mi utcáááááánkbaaaaa'

Idehallik rendesen. Pedig annyira azért nincs közel, de ez egy ilyen kicsi falu, hogy az öröm elhallatszik egyik végétől a másikig.
Simi talán már elaludt, mindenesetre egy ideje már nem mocorog. Az ablak ugyanis nyitva van, mert élvezem a friss levegőt. Meg a lagzit.
Most van 22 óra 36 perc. Túl vannak már a tortán, meg egy csomó "csókot, csókot"-on. De tényleg annyin, hogy ha így folytatják, a végére elfogynak, és lemaradok az "Eladó a menyasszony!"-ról.

Arra lennék személy szerint kíváncsi, hogy mennyi lehet a lakodalmi sokadalom átlagéletkora, mert eddig csak gyermekkorom slágereiből csemegézett a lemezlovas. Volt már Modern Talking (You're My Heart, You're My Soul), Hungária (Csókkirály), Zoltán Erika (Szerelemre születtem), Demjén Rózsi Bácsi  Hogyan tudnék élni nélküled?), Neoton Família (Pago Pago - ez szerintem véletlen volt, nem értem a lakodalmas-szerelmes koncepcióba hogy fér bele), a többire nem emlékszem. A zene alapján pont úgy érzem magam, mint a nyolcadikos ballagási banketten. Még egy kis Bonanza Banzai, Pet Shop Boys és kész is vagyunk.

Éljen az ifjú pár!

Ui.: Mindenkitől elnézést kérek, de ez életem első mobiltelefonról közzétett blogbejegyzése. Nem látom egyszerre az egész képernyőt, nem tudom, mit hogyan írtam el. 

6 megjegyzés:

  1. Mi újság Andi? Régen nem írtál a blogra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az érdeklődést, megvagyunk. Ettől az évtől kezdve akartam újra folyamatosan írni, de most hirtelen annyi papírmunka lett az oviban (kötelező ellenőrzések), hogy írogatom a posztokat, és hamarosan jövök.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Olyan tőkével rendelkezem, amelyet rövid és hosszú lejáratú, 5000 € és 1.000.000 € összegű kölcsönökre fordítanak minden olyan súlyos személy számára, aki ezt a kölcsönt akarja. 2% kamat évente szerint a kölcsönbe adott, mert különös Nem akarom, hogy sérti a törvény az uzsora. Háromszor 25 évig visszafizetheti a kölcsönzött összegtől függően. az Öntől függ, hogy havi fizetésekre számíthat. Csak egy hiteles kézzel írott adósság-visszaigazolást, valamint néhány dokumentumot kérnek. Írj nekem közvetlenül levélben.
    E-mail: sophieducoeur@outlook.fr
    Telefon: +33 7 56 88 73 04

    VálaszTörlés