2015. április 29., szerda

Roppant kínos

ezért nem írok le minden részletet. Mert ugye ismerősök is olvasnak. Esetleg férfiak is, akik nem a férjem. Vagy egy feleség, aki olvassa blogot és akit jól ismerek, mondjuk elmeséli a férjének, akit szintén jól ismerek, de nem olvassa blogot, hogy képzeld, az Andi a nőgyógyásznál...

Mindjárt 40 éves leszek, született három gyerekem, számtalan alkalommal voltam már nőgyógyásznál, és ultrahangoztak is rengetegszer. Abban a rendelőben, abban a székben is. Azt hittem, nem érhet meglepetés. Hajlott koromra és "szakmai" rutinomra támaszkodva csak úgy belibbentem a rendelőbe a mai kontroll ultrahang vizsgálatra, ami a hat hete látott cisztámat hivatott ellenőrizni. Farmer, edzőcipő. Direkt öltöztem így, gondoltam, pont megfelel. Én ugyanis roppant szégyellős vagyok, altesti vizsgálatokhoz szigorúan szoknyát húzok, hogy ne kelljen félmeztelenül (pláne, ha az a fél deréktól lefelé van) álldigálnom a doki előtt. Erre a doki kizavart levetkőzni egy hasi ultrahanghoz, de komolyan, mint egy dedóst. Nem értem miért kellett ezt? Még soha nem vizsgálták a hasamat úgy, hogy alulról ne lettem volna felöltözve. Mindegy, ezt is kipipálhatom.

Ja, nincs már cisztám, legalább ennyi haszna volt a nudizásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése