2016. szeptember 25., vasárnap

Hát ez kész, anyagi összeomlás elé nézünk

Mert tovább böngésztem ezt a vásáros kínai oldalt. Most épp azon gondolkodom, hogy a) vegyek-e varrógépet, vagy b) javíttassam meg a nagymamám régi, de kiváló gyártmányú masináját, mert olyan fantasztikus anyagokat láttam, hogy kedvem támadt varrni. Mondjuk táskákat, vagy csak ilyen itthoni dekorációkat, mint például asztalterítő, függöny, ilyesmi. Az azért hozzá tartozik az igazsághoz, hogy varrni nemigen tudok, csak úgy simán egyenesen, de majd megtanulok. Ha lesz anyagom, amin megtanuljak :D. És hát az asztalterítőt pont egyenesen kell varrni, nem?

És komplett keresztszemes készletek is vannak.

Meg gyöngyök mindenféle színben és formában.

És papírszalvéták meg rizspapírok decoupage-hoz (vagy dekupázshoz, esetleg szalvétatechnikához?).

Szerintem a legjobb az lesz, ha soha többet nem nézek rá erre az oldalra. Még jó, hogy elképesztő önuralommal rendelkezem, ha vásárlásról van szó. Magyarul: olyan zsugori vagyok, mint egy mit tudom én, micsoda :D.

Ja, és az ágyneműk botrányosan drágák!

2 megjegyzés:

  1. Téged is okollak azért, hogy én is rendeltem onnan. Életemben először, de nem ismertem mértéket. Remélem nem okoz függőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem nyomtam entert, de hosszú a listám.
      És én is remélem, hogy nem okoz függőséget, bár annyi előnyöm talán van, hogy igazán hosszú időre nagyon ritkán tudok számítógép elé ülni, így túl hosszú listát nem tudok készíteni.
      És Lénán kívül rendeltél még valakinek?

      Törlés