2016. december 1., csütörtök

Hiszi a csodát

Nekünk ilyen "tasakos" adventi naptárunk van, amit a szülőknek kell feltölteniük meggyőződésük szerinti ajándékkal (= édesség, apró játékok, ilyen-olyan akármik). Én nem töltöm tele az egészet egyből, mert a karnisra van fellógatva, és már magában is kb. egy kiló darabja, telerakva pedig azt kockáztatom, hogy ránk szakad a karnis adventesől. Így aztán csak az aktuális napi cuccot teszem a számos zsákba. Simikém ma délután kérdezett erről valamit, én pedig úgy gondoltam, hogy nem kertelek, megmondom neki a teljes igazságot.
- Anya, ki teszi az ajándékot az adventi naptárba?
- Én, kisfiam.
- Na neee!!! Ezt nem hiszem el!
- Miért, szerinted ki tesz bele?
- Hát, biztosan a manók vagy a tündérek!

Ha választani lehet, akkor inkább tündér vagyok, mint manó.

1 megjegyzés: