2015. június 22., hétfő

Nem értjük egymást

avagy az élet kamasz gyerekekkel

Noha a blog címe családi életünkbe való bepillantást sugall, rajtam és az aprón kívül másokról nemigen írok. Jó, még néha a macskáról is. Most vezeklek egy kicsit, és -szigorúan név nélkül- megosztom a mai élményeimet. 

Simivel épp elindulni készültünk, de a mosógép programjából volt még hátra olyan 20-25 perc. Mindenképpen el akartam érni a buszt (megjegyzem, kár volt a sietség, mert két busszal később is túl korán lett volna odaérnünk az Aldihoz, ahol a férjemmel volt találkozónk), így a masina kiürítését rábíztam az egyik tízen túlira. Nem akartam túl nagy terhet a vállára tenni, mikor alig egy hete tart még csak a vakáció, ne érezze, hogy alig teszi be a lábát a házba hosszabb időre, máris dolgoztatják.
- Figyelj, most el kell mennünk a Simivel, de ha lejár a gép, légyszi, pakolj már ki belőle! Csak szépen bele kell tenni a lavórba, hogy ne gyűrődjön. Hagyhatod is benne az egészet, teregetni nem kell, csak egyet teríts ki, a pálmafás pizsamanadrágot.
- Oké. De melyik a pálmafás pizsamanadrág?
- ??? Hát nyilván egy olyan nadrág, amin pálmafák vannak. Vagy te mire gondoltál?


                                                                             * * *

Már épp felvonulni készültem Simivel aludni, mivel azonban ez nálunk továbbra is egy minimum 1, de inkább 1,5 órás tortúra közös program, így gondoltam, elvégzem folyó ügyeimet előtte, biztos ami biztos. Mikor bementem volna, épp az egyik nagy befutott előttem, ezért rákérdeztem, mennyi ideig szándékozik bent tartózkodni, megnyugtatott, hogy csak pisilnie kell.
Én Simit pizsamába öltöztettem, kiszippantottam az orrát, alaposan elmostam az orrszívót, majd bementem volna a WC-re, de láthatóan az még mindig foglalt volt. 
- Te, ide figyelj, azt mondtad, hogy csak pisilsz, mi a csodát csinálsz akkor még 5 perc után is a vécében? Remélem, hogy nem a telefonodat nyomogatod, mert ha kijössz és meglátom a kezedben a telefont, én agyoncsaplak!
- Miért -ordít kifelé felháborodva-, minek kell neked a vécé???
Elmagyaráztam neki. Ja, és nem volt a kezében telefon. Beledugta a farzsebébe...

4 megjegyzés:

  1. :-) jót mosolyogtam és megnyugodtam : nem csak én érzem néha magam főldönkivülinek ....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyunk így egy páran ezek szerint. És mire a nagyok fenőnek, belenő a kicsi a kamaszkorba. Így van ez jól, csak hogy ne unatkozzunk :D.

      Törlés
  2. :D :D :D

    milyen jó másokon röhögni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, így utólag magunkon is ;). Vidám dolog ám ez a gyereknevelés, csak valahogy mindig később derül ki :D.

      Törlés