2013. december 20., péntek

Hová tűnt a sajt?

Tegnap Simi ebéd után egy kis sajtot kívánt desszertnek. Vágtam is neki egy szeletet a 20 dekás Trappista darabból, majd szépen visszacsomagoltam a sajtot és eltettem. Este a férjem szeretett volna enni, kérdezte, hol van? Mondom, a hűtőben. Ott nincs. De én oda tettem. De nincs ott. Megnéztem, tényleg nincs ott. Akkor hová tettem? Néztem a kukában (nem vettem volna ki, csak hátha ott van), a szekrényben, kamrában, a fiókokban, mindenhol. Sehol nem találtam. Rettegek, hogy pár nap múlva majd a szag alapján kell megtalálnom a zöld színű, rothadó gusztustalanságot mondjuk a ruhásszekrényben. Kíváncsi vagyok, honnan fog előkerülni...

5 megjegyzés:

  1. Majd írd meg, ha meglett. :)

    Tetszik az új címed, főleg a házinénin szoktam jót mosolyogni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nincs meg. Szerintem kidobtam. Remélem, kidobtam!!!!

      Törlés
  2. Én a d-vitamint nem találom három hete... De az legalább e lesz büdös és hetel múlva is felhasználhatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, metrón, telefonról írtam.

      Törlés
    2. Hát igen, tényleg szerencsésebb variáció. Remélem, azért megtalálod!

      Törlés