2014. június 2., hétfő

A szerencse fia

Már, ha igaz az, hogy aki ürülékbe lép, az tenyerén hordozza Fortuna. Mondjuk, ha csak kutyagumira érvényes, akkor ugrott Simi egész életen át tartó szerencséje. Azért gondolom, hogy egész életen át tartana, mert tegnap egész délelőtt -a véletlenek "vicces" sorozatának folyománya képpen- kakiban tapicskolt. Igaz, hogy a sajátjában, de akkor is.

Történt ugyanis, hogy tegnapelőtt este nem adtam bodyt a pizsama alá. Ez volt az első olyan dolog, ami nem szokott megtörténni. De most mégis. Aztán reggel láttam, hogy lóg a pelenka a gyereken a pizsiben. Na, ez sem szokott megtörténni, így aztán spuri átöltözni. A meglepetés erejével hatott, hogy A) az egyik tépőzár konkrétan leszakadt, B) a gyerek be volt kakilva -nem éreztem szagot, C) a nyúlbogyók szanaszét gurultak a pelenkázón. Sikeresen összevadásztam valamennyit, tiszta pelenkát öltöttem a gyerekre, majd megtörtént az, ami szintén nem szokásos nálunk: közölte Simi, hogy nem akar felöltözni, inkább maradna még pizsamában egy darabig. Ám legyen, gondoltam én. Mikor ráadtam a mamuszt, ő meg elkezdett sétálni, mondta, hogy "Mamuk nem jó", de mivel a "Szorít?" kérdésemre egyértelműen nemmel válaszolt, így eltekintettem a mamusz -és benne a gyerek lábának- tüzetesebb átvizsgálásától. Így utólag visszagondolva már tudom, hogy nem kellett volna annyiban hagyni a dolgot. Simit egész délelőtt nem lehetett kivakarni a pizsiből, ezért ebéd után abban ment aludni. Mikor elkezdtem altatni, éreztem én, hogy irdatlan sz*rszag van, bele is néztem a pelenkájába, de üres volt. Mire elaludt, akkor döbbentem rá, hogy honnan is jöhet a pöceszag. Felébredés után az első utunk a pelenkázóhoz vezetett, ahol bizonyítást nyert az elméletem: Simikém ugyanis reggel, mikor a leszakadt pelusba belekakilt, orvul elrejtett egy-egy (két-két? ezt már sose tudom meg) székletgolyót a pizsamája talprészébe - mivelhogy ő  még amolyan "rugi típusú" pizsamában hál. Én mit sem sejtve ráadtam a mamuszt, és ő egész délelőtt ezeket a golyóbisokat taposta. 

Ha hinnék az efféle dolgokban, akkor biztos lennék benne, hogy legkisebb gyermekem örökös tagságot nyert a szerencse fiai klubjában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése