2015. május 20., szerda

Jaj, ez a május, ez a május...

... ez az egyik kedvenc hónapom.

Nemcsak azért, mert végre nem kell reggel fél óráig öltöztetni a gyereket, vagy mert a májust amúgy is szeretni szokás, hanem mert ez olyan boldog hónap. Virágzik a bodza és az akác, potyognak a gyerekek.
Gyakorlatilag május elejétől elönt egy olyan hihetetlen nosztalgiahullám, ami már annyira cukormázas és rózsaszín, hogy félve írom csak le. Mert pontosan tudom, hogy 15 (és 3) éve mikorra voltam kiírva szülni, mikor mentem kórházba, mit csináltam, kik voltak a szobatársaim (!), mikor kezdtem vajúdni, és mikor hoztam világra a gyereket. Pont 15 éve. Noémit. Elképesztő, milyen öreg vagyok már!

De amúgy nem csak nálunk ilyen jó a helyzet. A napokban több ismerősömnek született gyereke, vagy tudta meg, hogy lesz (ez még titok amúgy, de nem én vagyok). Például hétfőn apósom dédnagypapa lett, de szerencsére ezzel egy időben én nem lettem nagymama :D. Evelin nek FAR-a van már másfél hete, és akkor ami még hátra van ugye, Simkém "holnap született", meg a névnapok. Tiszta karácsony :-).



2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó volt olvasni! Evelin FAR-án jót röhögtem. :))) Isten éltesse sokáig Noncsit és Simit. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Megünnepeltünk mindent és mindenkit, jöhetnek a hétköznapok :).

      Törlés