2017. január 27., péntek

Továbbképzés szuperhősökből

Volt egy időszak, nagyjából Simi 3 éves koráig, amikor semmi más nem akart lenni felnőtt korában, csakis apuka, és ezt hetente 4-5 alkalommal tudtunkra is adta. Amióta óvodás lett, folyamatosan változó intenzitással szeretett volna tűzoltó, mentős és/vagy állatorvos lenni. Egy ideje viszont semmi más nem akar lenni, csakis szuperhős. Szerintem egyébként az apuka, a tűzoltó, a mentős és az állatorvos is a szuperhős kategória egy ovis számára.
Amióta Simi ennyire nagyon gyúr a szuperhősségre, egy pár igen fontos dolgot tudtam meg a szuperhősökről, amit most megosztanék, hátha van más is, akinek hasonló beállítottságú gyermeke van, már ami a pályaorientációt illeti.

Én: - Simikém, elég lesz már ennyi mese.
Ő: - De a szuperhősök is meséket néznek. De legtöbbször ijesztő filmeket.

                                                                 * * *

Én: - Mosd meg a fütyidet is!
Ő: - De a szuperhősöknek nem kell megmosniuk a fütyijüket, mert magától megmosódik. Sőt, nincs   is fütyijük.
Én: - Akkor mivel pisilnek?
Ő: - Semmivel. Nem is kell nekik soha.

                                                                  * * *

Ő: - Kérek borsot is!
Én: - De nagyon erős lesz tőle a leves.
Ő: - De a szuperhősök mindenbe tesznek borsot!

                                                                  * * *

Én: - Na jó, most már tényleg aludjál!
Ő: - De a szuperhősök soha nem alszanak!
Én: - De akkor mindig álmosak lesznek.
Ő: - De ha aludnának, akkor nem hallanák, amikor hívják őket!

1 megjegyzés: