2015. december 17., csütörtök

Fodrász után

Nem ecsetelném hosszasan a tapasztalataimat, csak pár vázlatpontban összefoglalnám. Íme.
Mellette:
  • gyors (az ajtón belépéstől a kilépésig mindösszesen és pontosan 1,5 óra telte el, pedig festés és vágás volt)
  • olcsó (4.700 Ft volt az ára -borravaló nélkül- ugyanez az előző helyen 8.500-ba került. Ez azért igen jelentős különbség, pedig egyesek szerint már a 8.500 sem annyira drága.)
  • jó lett a frizurám
Ellene:
  • kicsit megszaladt az olló, pedig már úgy örültem, hogy megnőtt a hajam
  • elmondtam, hogy mit szeretnék, de a fodrász nem vállalta, mert akkor (ti. ha az eredeti hajszínemtől nagyon eltérő színt választok) túl hamar látszik a lenövés. Na és, akkor megyek majd újra, nem?! Ezért aztán...
  • ...sötétbarna  maradt a hajam. Egy picit talán világosabb, mint volt, de nem olyan, mint amit elképzeltem. Ezért is történhetett az,

...ami most is ugyanúgy történt mint általában:
  • a férjem nem vette észre, hogy fodrásznál voltam. Vagy de, csak elfelejtett szólni, hogy "Nahát, de jó a hajad!" vagy "Nahát, de pocsék a hajad!" vagy "Nahát, valami más rajtad. Nem is tudom, új a ruhád?"
Konklúzió:
egyelőre nem tudom, megtartom-e, úgy érzem, tennem kell még egy próbát.

4 megjegyzés:

  1. Ha hajlandó lennél Törökbálintra járni fodrászhoz, akkor az enyémet nagyon ajánlanám. Én akárhányszor eltévelyedem, a végén mindig visszatérek hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a vicc, hogy én is mindig visszatérek a régihez. Kíváncsi vagyok, hogy most mi lesz. Még egy próba, aztán meglátjuk.
      Törökbálint innen irtó messze van :-(.

      Törlés
  2. Én úgy gondolom ha egy fodrász nem azt csinálja a hajaddal amit kértél tőle ahhoz nem kell visszamenni.Van bőven konkurencia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad lehet, még gondolkodom rajta. Van vagy fél évem, hogy megrágjam a dolgot, annál előbb úgyse jutok el fodrászhoz :D!

      Törlés