2016. július 6., szerda

Eltűntek után kutatok!!!

Ezer éve nem jártam erre. Persze, van mentségem, több is: év végi ultrahajtás, készülődés a nyaralásra, nyaralás, időhiány, meg amit akartok.

Ma éppen volt időm egy (nem diétás) karamellás jeges kávé mellett rápillantani a saját (borzalmasan elhanyagolt) és az általam kedvelt, de az utóbbi időben méltatlan módon olvasatlanul hagyott blogokra. Több heti lemaradást pótoltam ma, lubickoltam az információkban, mindemellett döbbenten vettem észre, hogy a zárt blogok, melyekhez van (volt?) érvényes, meghívó általi hozzáférésem, eltűntek a listámból, és nem tudom olvasni őket. Jajistenem, jajistenem!!!! Mi történt, tudja valaki? Mert nem jártam feléjük, a rendszer automatikusan, vagy a gazdáik könyörtelenül letiltottak? Vissza lehet ezt valahogy csinálni (Cath, Mesélő?)? Vagy akkor ágyő végképp? Remélem, megbocsátást és utána újbóli bebocsátást nyerek a blogokhoz.

Hamarosan írok hosszabbat, de most csak annyit, hogy megvan a mínusz tíz kiló!

9 megjegyzés:

  1. Andi én nem változtattam semmit, hova küldjek új meghívót?

    VálaszTörlés
  2. Most néztem én is a bloggerem, és nekem is eltűntek a zártak a blogok listájából. Szerintem csak a blogger vacakol szokás szerint, majd visszakerülnek. Viszont ha beírod a blog urljét, akkor simán tudod nézni.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is eltűnt ma a zárt blog a listámról amit olvasok.Szerencsére tudtam a címét így lementettem.Rejtélyes,nem vagy ezzel egyedül.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor lehet, hogy csak várni kell? Mondjuk már eltelt 4 nap, és semmi nem történt :(.

      Törlés
  4. Én biztos nem csináltam semmit. Több mint egy hónapja a blogom közelében sem jártam. :( Azt hiszem ma legalább a címekkel pótolni fogom, hogy miről kellene írnom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, itt a nyári uborkaszezon. Vagy pont fordítva, annyi mindent csinál az ember, hogy a gép elé sincs ideje leülni.

      Törlés