2014. január 17., péntek

Kobakbajok

Tegnap óta fáj a fejem. De annyira, hogy nagyon-nagyon. Most vettem be a harmadik Algopyrint, eddig semmi hatását nem érzem. Pedig nem akartam többet (az előző kettő se használt semmit), de nem tudom már, mit csináljak. Tényleg nem lehet szoptatás alatt -még ha csak altatásnál szopik az ember gyereke, akkor se?- valami normális fájdalomcsillapítót bevenni? Mert így csak kínlódok egész nap, jojózik a szemem, lüktet a fejem, idegbajos vagyok, ami csak kell.

Délben már annyira fájt, és annyira elegem volt már mindenből, hogy ott ültem a nappali közepén a szőnyegen és bőgtem, hogy valaki jöjjön már haza, mert elpusztulok, ha még egyszer meg kell mentenem Simit valamitől, vagy ki kell vennem valamit a kezéből, vagy el kell olvasnom egy mesét vagy bármit tennem kell, ami az egyhelyben fekvéstől különböző tevlkenység. Persze nem jött senki. Megetettem  megpróbáltam megtömni Simit, sikertelenül, és lefektettem, szerencsére sikeresen, aztán kiteregettem, megsütöttem az ezer darab virslivel töltött kiflit, amit már ebéd előtt bedagasztottam. Aztán fel is kelt Simi.
A fejem még mindig majd' szétszakad, lefelé egyáltalán nem tudok nézni, mert akkor olyan valami nyilall belém, hogy ordítani tudnék, amúgy a többi mozgás megy, csak a szemem akar folyamatosan kiugrani a helyéből. Ez lenne a migrén?

Remélem, a férjem nem felejt el kávét venni. Mert én annak a számlájára írom, hogy ez van, mert már 3 kávé kimaradt egymás után, gondolom, elvonási tüneteim lehetnek.

7 megjegyzés:

  1. A migrén is hasonló. Algopyrint calciummal vedd be, úgy jobban hat. És segítség lehet még a nos-pa is. Mivel görcsoldó. Ezt ügyleten mondták nekem egyszer, amikor olyan fejfájásom volt, hogy oda mentünk injekcióért. Velem néha előfordul. (Rosszabb, mint a szülés volt.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A No-spa jó ötlet, lehet, hogy van is itthon, mert mikor a férjem "bélbajos" volt, mindenféle vackot beszereztünk.
      Amúgy tényleg rosszabb, mint a szülés. 2 vajúdást csináltam végig egy árva hang nélkül, de tényleg, nem is nyikkantam, tegnap viszont olyan eszméletlen volt a fájdalom, hogy kicsordult a könnyem, pedig én tényleg jól bírom a fájdalmat.

      Törlés
  2. Sajnos én is ismerem az érzést. Nekem Nurofen rapid van még itthon, azt szoktam ilyenkor váltva bevenni az Algopyrinnel. 4 órát próbálom min kihúzni a 2 között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annyira szófogadó vagyok, hogy ha azt mondta a doki, hogy nem lehet mást, csak Algopyrint, akkor nem is veszek be mást. Pedig nekünk is van itthon Saridon meg Cataflam is, de nem mertem hozzájuk nyúlni, inkább kínlódtam.

      Törlés
  3. Eddigi zugolvasód vagyok, most jelentkezem! :) Nekem még az első terhességem idején amikor az első trimeszterben főleg, de nagyon fájlaltam a fejem akkor azt mondta az egyik ismerős gyógyszertáros, hogy Ő még a panadol bevételét sem javasolja, főleg nem terhesség alatt, de fájdalomcsillapítót mint olyat nem is igen szívesen vett be Ő sem még a gyerek szoptatása alatt sem. Én is ehhez tartom magam többnyire. Az elmúlt két évben kétszer voltam terhes, kétszer szoptattam és összesen 1 doboz panadolt használtam el talán 2,5 év alatt. Amikor fáj a fejem én is először alternatív megoldásban gondolkodom, ha kimarad a kávé akkor az is szokott ludas lenni nálam is, de én a gyógyszerek helyett mindig lefutom a kötelező köröket, hogy megpróbáljak pihenni - ez általában ugye nem is sikerül- illetve a szellőztetés, frisslevegő, esetleg valamilyen kedvenc illatot párologtatni, vagy csak kikapcsolni az agyam és hagyni magam sodródni az árral. Sztem felesleges az algopyrineket kapkodni befele egymás után, főleg ha az első kettő sem hatott még......... :( Remélem már jobban vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek :D!
      Terhességek alatt én is nagyon próbáltam elkerülni a gyógyszerek bevételét, de azt is doki mondta, hogy ha valami nagyon fáj, és szenved az ember, akkor sokkal jobb a fájdalom csillapítása, mert a fájdalom helyére áramlik a vér automatikusan (a szervezet saját magát védi, ilyenkor a baba nem számít neki), és többet árt a gyereknek, mint egy gyógyszer bevétele.
      Egyébként, mivel kiválóan bírom a fájdalmat, nagyon ritkán veszek be gyógyszert, csak ha már tényleg nagyon fáj. Hát, tegnap nagyon-nagyon fájt.
      Végül kiderült, hogy a kávé volt a ludas, a férjem hazajött este 8-kor hozott kávét, meg is ittam azonnal egy adagot és 20 perc múlva mintha elfújták volna a fájdalmat. Cserébe viszont nem tudtam visszaaludni hajnali 5-ig fél 1-től, mikor Simi ébresztett. De legalább nem fáj, és ez a lényeg.

      Törlés
    2. Örülök, hogy minden rendben van és elmúlt a fejfájásod.

      Törlés