2014. január 22., szerda

Sírjatok velem!

Ezt mindenképpen meg kell őriznem az utókor számára. Tudom, nem mindenki számára mulatságos, de én gyakorlatilag sírva-vinnyogva röhögtem végig, amíg elolvastam.

A legviccesebb dolgok, amiket gyógyszertárban kértek

1. Eldobható borotvahab van?
2. Fogamzásgátló ragasztó (corega műfogsorrögzítő)
3. Légzéscsillapító tapaszt kérek…
4. Prosztata zsák van?
5. Bajor aszpirin
6. Kérek szépen gombát körömre
7. Babérlevelet keresek
8. Foggyapjú ( fogselyem )
9. Inhalálozó
10. Hirkiller (hair clinic)
11. Max (maszk)
12. Hüvelyhőmérő
13. Intim mosógép
14. Intim mosogató
15. Zöld csigapor
16. Műszemkönny
17. Korrózió krém
18. Infúziós reszelék
19. Belsőleges kenőcsöt kérek
20. A tüdőgyógyászati kartonomat kérem
21. Vízforralót kérek
22. Lódarázs krémet, pirosat kérnék
23. Úti lándzsafű (lándzsás útifű)
24. Evolúciós teszt (ovulációs teszt)
25. Bikacsök (accu-chek)
26. Kutya fenekébe való elektromos hőmérő

2 megjegyzés:

  1. :D gyógyszerész sem lennék... A kedvencem az intim mosógép és a bikacsök. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én visítva röhögtem, a család be is jött a szobába, hogy mi bajom van. Nem tudok választani amúgy, talán a légzéscsillapító tapasz vagy az inhalálozó?

      Törlés