2014. március 25., kedd

Kicsit meglepődtem azon

hogy magánorvoshoz is 4 hét várakozási idő után tud bejutni az ember gyereke. Noémit jelentettem be a háta miatt ortopédiára. Az állami rendszerrel nagyon tisztában vagyok, ha nem a csecsemőkori csípőszűrésről van szó, akkor 8-10 hét az átlagos várakozási idő -már, ahová eddig irányítottak minket. Ezzel nem is akartam vesztegetni az időmet, meg innen messze van minden (gyerek)kórház, és drága is az utazás (kettőnknek majdnem egy vizsgálat díja). 
Így aztán a közelünkben lévő gyógyászati rendelőre esett a választásom, ahová tömegközlekedve is ott vagyunk 10 perc alatt (plusz 10 perc, amíg elérek a buszmegállóba), a gyereknek bérlete van, így egy ötszázasból megvan az útiköltség, és az orvos is jó, nem mellesleg gyermekortopédus. 

Remélem, tényleg nem lőttem mellé (hosszú ideje bújom a netet vélemények után kutatva), és Noémi boldog lesz, hogy majd' tízezer forintos vizsgálatot kap névnapjára:-D.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése