2013. június 11., kedd

Hurrá, éljen!

Most érkezett a papír, hogy valóban 26-án lesz az államvizsgám. Nem ennek örülök ennyire, jobb lett volna egy héttel később. Viszont 5-ös lett a szakdolgozatom!!! Büszke vagyok magamra, na. Zombi üzemmódban, éjszakánként alvás helyett írtam, úgyhogy ügyes vagyok. Még az opponens is ötöst adott rá (sőt, magasabb pontszámmal, mint a konzulensem), megállapítom tehát, hogy kiváló teljesítményt nyújtottam.

 Na, de mielőtt zárlatos lesz a laptop a nagy nyálas öntömjénezéstől, abba is fejezem. Simikét ledobtam hunyni, így talán van 2 órám arra, hogy tanuljak is egy kicsit. Nehogy ezt a szépen dagadó jegyet megkoronázzam egy záróvizsgai bukással. Pedig most nagyon úgy néz ki a helyzet, ugyanis tegnap összesen 3 tételt sikerült elolvasnom. Nem, nem megtanulnom, csak elolvasnom. Próbálok akkor is tanulni, mikor ébren van, de lehetetlenség. Ahogy leülök, egyből mászik rám és szopni akar. Mindegy, hogy asztalhoz ülök vagy a kanapéra, abban a minutumban az ölembe akar jönni, és ha nem engedem, akkor őrjöngve követelőzik tovább. Tisztára, mint a bátyja. Meg vagyok én áldva ezekkel a szopós kölkökkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése