2013. június 30., vasárnap

Századik

Sose hittem volna, hogy száz bejegyzést fogok írni, ugyanis jellemzően nem vagyok kitartó, ahogy azt már az elején megénekeltem. Azt meg pláne nem gondoltam, hogy a nyomorult macskákról írom a századikat... Úgy terveztem, ha eljutok idáig, akkor egy pezsgő durrogtatós, tűzijátékos írást fogok rittyenteni, esetleg kis könnyes visszaemlékezésekkel, idézetekkel. Erre tessék, észrevétlenül megírtam a századikat, ráadásul pont a macskákból. Micsoda emelkedett, ünnepélyes, jubileumi poszt, aztakuyafájátneki!

Ha már itt tartunk, lennének kérdéseim, hogy a következő száz bejegyzésem jobban nézzen ki. Például, kérdem én, hogy a bánatban lehet úgy képeket feltölteni, hogy kerete legyen? Mert az sokkal esztétikusabb, és egy csomó blogban láttam, de nem találom sehol a lehetőséget. Meg a mindenféle tickerek feltöltése sem megy. Ahhoz melyik lehetőséget kell aktiválnom a felkínált modulok közül? Már rég óta próbálom széppé varázsolni a blogot, de nem megy. Jó lenne például valami klassz, fejlécnek való képet találnom, de nincsen. Viszont találtam egy jó kis Barba családosat, azt betettem profilképnek. Persze, előtte levágtam belőle pár felesleges barbát, nehogy valaki azt higgye, akkora a család. Vagy netán prófétikus képként előre jelezze, hogy még 3-4 gyerekkel bővülni fog a família. Meg is bolondulnék, az tuti. Visszatérve a képhez. Be  van állítva mindenféle képnek (profil, blogger és favicon is), mégis, amelyik blogokra be vagyok jelentkezve, ugyanaz a régi árnykép van a nevemnél. Érti ezt valaki?
Ja, és azt valahol lehet látni, hogy eddig hány hozzászólás volt a blogon? A statisztikában pl. csak olyan felesleges adatok vannak, hogy mik a forgalom forrásai és mik a hivatkozó webhelyek és URL-ek (érdekel ez valakit, és egyáltalán mire jó, ha tudom?). Bár, egyszer rákattintottam valami általam nem ismert "hivatkozó webhelyre", hát néztem nagyot, mikor megláttam, milyen oldal. De hogyan tudom én letiltani, hogy az az oldal ne hivatkozzon rám? 

Ja, és a végére egy kis köszönetnyilvánítás. Mindenkinek, aki rendszeresen vagy csak néha olvas, esetleg véletlen tévedt ide: köszönöm, hogy szakítotok időt az olvasásra. Én meg, remélem, több időt fogok szakítani az írásra. De nem ígérem, csak azt, hogy a kétszázadik nem a macskákról fog szólni.

5 megjegyzés:

  1. Nem biztos, de a keretet lehet, hogy feltöltés előtt adják a képhez, mert ilyen lehetőséget a bloggeren keresztül nem találtam. tickereket én a HTML/JavaScript modullal illesztek be. A profilképet én sem értem. :O Volt, hogy háromszögben felkiáltójel voltam, de arra is volt már példa,hogy behajtani tilos táblához hasonló volt a képem helyett. o.O
    A megjegyzéseknél tudod megnézni, hogy mennyi van. ÉS vááá, tök jó, hogy válaszolok a kérdéseidre, mert neked köszönhetően (mivel fejből nem vagyok ám olyan okos, így lesnem kell) találtam a spam-ek közt, olyan hozzászólást, ami nem is az volt!!! Úgyhogy köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kati!
      Na, meg is néztem, ez a válaszom lesz a 212. a sorban. Na, most ide pl. a jó kis barbás képpel tudok kommentelni, meg a profilomban is azt mutatja. Ki érti ezt? Na, mindegy. A spameket még soha nem néztem, de meg fogom nézni azokat is, hátha értékes hozzászólásokra bukkanok közöttük.
      Kár, hogy külön kell keretet adni a képeknek, én arra nem vagyok hajlandó, nem sok időm van amúgy sem a gép előtt ülni, nem, hogy keretezéssel töltsem a drága időmet :-(.

      Törlés
  2. Szerintem költözz át a wordpressre! Százmilliószor átláthatóbb és többet tud, mint a blogger. Amúgy gratula a százhoz, ahhoz képest, hogy úgy kellett körüludvarolni,hogy ugyan írjál már blogot...
    Én meg el is felejtettem a múltkor írni, hogy nálam a 600. hsz is a tied lett, csak így tovább, ezernél tied a bögre :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Atyaég, 600... Inkább kommentelnem kellene mindenhová, nem sajátot írni :-D. Begyűjtenék 1-2 bögrét, aztán pólót, a végén egy komplett ajándékcsomagot. A wordpressen már gondolkodtam, de még az is nehézségekbe ütközik számomra, hogy itt megtaláljak mindent. Azt se tudom, hogy kell egy komplett költözést levezényelni, miután informatikai analfabéta vagyok. De azért elgondolkodom a lehetőségen. A férjem tuti megcsinálná hipp-hopp, de őt nem akarom ilyesmivel zaklatni. Még mindig a szakdolgozatom hatása alatt van, és hamarosan kell írnom egy újat, muszáj, hogy addigra lehiggadjon és újult erővel lásson neki a megszerkesztésének. Nem merem holmi blog átköltöztetéssel borzolni az idegrendszerét :-).

      Törlés
    2. Szabadon választott időpontban tetszőleges számú gyerekkel átbattyogsz szépen hozzánk barátkozni és menteskoktélozni, cserébe átköltöztetem a blogodat. Ezt vedd fenyegetésnek, akarom mondani meghívásnak, időpontot egyeztessünk privát :-D

      Törlés