2013. július 15., hétfő

"Gyerekszáj"

Nem, sajnos nem kezdett el Simon a jó balatoni levegő hatására mondatokban beszélni, így nem az ő szavait vetem képernyőre.

Tegnap megkértem az egyik nagyot, hogy legyen szíves, szedjen a mama kertjéből pár szem sárgabarackot a levesbe. Mire ő, a kérést fontolgatva így szólt:
-Anya, melyik a sárgabarackfa?
Én, szokásomtól merőben eltérő módon nem tudtam rögtön frappáns felelettel előállni, ugyanis teljesen lefagytam a kérdés hallatán. Így, rövid gondolkodás után ezt a jól sikerült választ tudtam kinyögni:
-Hát az, amelyiken a sárgabarackok vannak...

2 megjegyzés:

  1. Ennél frappánsabb választ én sem tudtam volna adni.Meg hát másmilyent sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, bennem először végigfutott nagyanyám kertjének térképe, láttam a barackfát a cseresznyefa és a meggyfa között, de féltem, hogy nem tudom jól elmagyarázni, hol keresse. Így maradt ez a triviális válasz így, a sárgabarack-szezon kellős közepén :). Ja, és megtalálta!

      Törlés