2014. május 7., szerda

Ablakon kidobott pénz

Fodrásznál jártam, és Rozi pontosan azt tette a hajammal, amire megkértem. Mondjuk, ez nála abszolúte nem szokatlan viselkedés, eddig még sose csalódtam benne. Mégsem érte meg, pedig jó drága volt a vágás és a full festés. Ugyanis azt a feladatot adtam neki, hogy csak annyit vágjon a hajamból, amennyit muszáj, mivel most kedvem szottyant picit megnöveszteni, a frizura maradjon, mert nagyon meg voltam elégedve vele, és a színe pedig legyen egyszerűen csak valami klassz barna (eddig is pont olyan volt), ha már az eredeti is ilyen színű. (Mivel még él bennem ennek a napnak az emléke, sokkal óvatosabb vagyok a hajszínem kiválasztása terén, mint addig. Annál is inkább, hogy totál festést még sose kértem fodrásztól, eddig mindig házilag festette a tesóm, ha már annyira lenőtt a melír, hogy szégyen volt kendő nélkül mutatkoznom nyilvánosan. A házi festés sose okozott meglepetést, mert akármelyik cég akármilyen festékét kentem a hajamra, midig ugyanaz a sötétbarna árnyalat lett a végeredmény.) Na, szóval Rozi megfodrászolt -Simire addig a nagyok vigyáztak, ami nem kis teljesítmény, mert majdnem 3 órát voltam távol, pedig csak 500 m-re van a fodrász tőlünk, és az ebédeltetés is belecsúszott a szittelésbe-, én pedig a tökéletes végeredménnyel a fejem tetején vártam haza a ház urát, hogy majd jól elájul, hogy mennyire szép lettem. Aha, pont. Észre se vette. Mondjuk, lehet, hogy addig jó, mert ha megmondom, mennyibe került (még mindig a hatása alatt vagyok, hogy egy festés-vágás még itt vidéken is milyen drága), követelni fogja, hogy legközelebb ennyi pénzért minimum 20 centit vágassak le a hajamból és festessem kanárisárgára, hogy mindenki lássa a változást.

Ó, és új mikrónk is van, mert hétfőn kilehelte a lelkét a nászajándékba kapott 15 éves veterán masina. Végül mégsem tegnap vette meg a férjem, mert amit kiválasztott(unk), na, az pont nem volt az áruházban, csak a mintadarab. Azt meg, légyszi, magyarázza már el valaki, hogy miért raknak ki olyan készülékeket, amiket amúgy nem lehet kapni. Már nem az első alkalom, hogy pont azt nem lehet kapni, amit mi a kitett szerkezetek közül kiválasztottunk. Na, mindegy, szóval ma jött haza a hóna alatt az új szerzeménnyel. Annak ellenére, hogy elolvastuk a neten fellelhető véleményeket, mégis nagyon meglepődtem, hogy valóban rettenetesen csúszkál mindenfelé, mikor be akarom csukni az ajtaját, mert nincs gumi izé a lábain. Ezt a problémát mondjuk orvosoltam annyival, hogy két darab "nagy cellux" hengert tettem a fal és a mikró hátulja közé, így nem mászkál sehová. Csak ha majd kell a ragasztó, akkor gőzöm se lesz, hová tettem, és idegbeteg leszek, hogy hol van, és ki rakta el, és ha kiderül, ki volt az, kitekerem a nyakát, hogy nem képes visszatenni semmit a helyére. És csakugyan nem lehet belátni, miközben melegít (pedig milyen jó volt nézni a műsort), annyira sötét az ajtó üvege. Meg össze-vissza kell nyomogatni, ha melegíteni akar az ember, mert a régi sima csavargatós volt, és nem is pittyegett, ez meg minden gombnyomásnál, meg a program vége előtt 5x csipog. Komolyan, mint egy naposcsibe-tenyészet. És ráadásul drágább is volt, mint amennyit eredetileg rászántunk. Jó, azért nem volt ablakon kidobott pénz, mert hát működik, de ha újra reggel lenne, akkor azt mondanám a férjemnek, hogy a tekerőset vegye. Főleg, hogy anyósomnak is kell majd használnia, és lehet, hogy az első néhány alkalommal nem fog vele elboldogulni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése