2012. december 16., vasárnap

Írok ám...

Csak éppen nem blogot, hanem mindenféle házi dolgozatot. De tegnap leadtam az utolsót is, úgyhogy újra blogírásra fordíthatom minden fennmaradó szótolulásomat. Időm is lesz, rengeteg. Persze, csak akkor, ha az előttem álló 3 vizsgára (ebből az első most 22-én lesz) nem tanulok. Ó, nem is kell, hát csak család- és közalkalmazotti jog lesz, mit nekem 20 oldalnyi törvény bemagolása. Kismiska az egész, annyira topon vagyok a gárgyult kismamaagyammal, hogy csak na... És tudok úgy is időt teremteni a blogírásra, hogy nem készülök semmit sem a karácsonyra, úgy mint takarítás, mézeskalács (és egyéb sütemény) sütése, és ne feledkezzünk meg a vasalásról sem, mert szent elhatározásom, hogy 24-ére eltűnik az összes vasalni való, ha addig élek is. Az ugyan lehet, hogy a család addig nem eszik csak vajas kenyeret, és nem mosok egyáltalán, nehogy újabb kupac ruha keletkezzen, valamint az alvást is leredukálom. Na, ezt mondjuk nem lesz nehéz, mert Simi jó partner abban, hogy edzésben legyek kialvatlanságból. A mostani állás szerint újra szintidőn belül vagyok a "nemalvás-olimpián", éjjel százszor kelünk (nyilván a foga...), van, hogy 15 percnél hosszabbat nem is alszik egyszerre. Én meg még annyit se. Ha mélyebben belegondolok, nem is érdemes arra néhány percre lefeküdni, mikor akár testet-lelket felüdítő vasalással is tölthetem a rendelkezésemre álló időt. 
Naszóval, csak annyit írnék, hogy amit történés van, és a csillagok kedvező együttállása miatt időm is engedi, jövök, és hozom a híreket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése