2013. november 22., péntek

A részeredményeket is meg kell becsülni

Tegnap kaptam egy új levelet a KELLO-tól, a lényeget idézem (gondolom, a tankönyvek listájára senki nem kíváncsi). Azért nem írtam hamarabb ujjongva, mert csak későn olvastam,és tegnap különben is két poszt is volt, nehogy azt higgyétek, hogy beteg vagyok, vagy mi, és aggódni kezdjetek elmeállapotom miatt. Szóval akkor a levél (kiemelés tőlem):

Tisztelt Prótár Andrea!

Köszönjük levelét, és nagyon sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket.
Minden tisztelettel azt kell, hogy mondjam, az Ön kapcsolata a lehető legjobb a világon*.
Tankönyveinek egy részét a mai napon sikerült postára adnunk, ezúton is elnézését kérjük a késedelemért.
(...)
A hiányzó könyvek beszállítás alatt állnak, amint beérkeznek, értesíteni fogjuk Önt.
Amennyiben –érthető módon- úgy dönt, nem kívánja azokat megvárni, módjában áll visszamondani a rendelés ezen részét, s az összeg visszatérítésre kerül.

Eddigi türelmét megköszönve, 
D. Sz.

Remélem, Ádám könyvei is hamarosan megérkeznek, mert az ő helyzete sokkal rosszabb, hiszen olyan tankönyvcsaládokból tanulnak, amik teljesen újak, így nincs is plusz példány a suli könyvtárában, vagy ami volt, azt már mások kivették. De legalább haladunk előre, akármilyen rögös is az út, ami az okossághoz elvezet. A bölcsességhez sajnos nem...


12 óra 45 perc: megérkezett a csomag!!!!

*Ezzel mondjuk tökéletesen tisztában vagyok, de jó, hogy más is észreveszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése