2013. november 6., szerda

Egyebek közt...

... rátaláltam a fészbúkon az "Üzenetek" Egyéb mappájára. Persze, nem magamtól, hanem azért, mert az elmúlt napokban két helyen is olvastam, hogy van ilyen. Gondoltam, akkor hajrá, megkeresem. Meg is találtam, és nagyon kíváncsian nyitottam ki, gondoltam, lesz vagy 2-300 olvasatlan üzenetem, végtére is már vagy 3 éve tagja vagyok a portálnak. Na, most kapaszkodjatok meg, összesen 4, azaz négy darab olvasatlan üzenetem volt! Ennyire vagyok népszerű :). Két darab idegen nyelvű, ezeket nem nyitottam meg. Aztán volt egy pontosan 1 évvel ezelőttről, az akkori ajándékba kínált kismacska után érdeklődtek. Szerencsére, azóta már nincs meg. És volt egy egész frissnek mondható, idén júliusi kérés az egyik volt osztálytársamtól, hogy segítsek neki megszervezni az osztálytalálkozót. Neki válaszoltam egy szabadkozó üzenetben, hogy nem suttyóságból nem írtam eddig, csak éppen nem vagyok tisztában a FB működésével. Megértette, írt is, de azóta nem jelentkezett. 

... rátaláltam tegnap az elveszettnek hitt távirányítónkra: Simike a kukásautóba rejtette. De ez még mindig jobb, mintha magába a kukába dobta volna. 

... Simike rátalált az egyik melltartómra. Nem volt nehéz dolga, a szárítón volt, mert épp száradt. Levette, a fejére tette, és közölte, hogy "sapka". Most erre mit mondjak? Tényleg akkora a fejére...

... még mindig nem találtam rá az értesítésre, hogy postázták a srácok nyáron megrendelt és kifizetett tankönyveit. Nagyon pipa vagyok, mert bár én vagyok a türelem szobra, ezt azért picurkát túlzásnak tartom. Már komolyan fontolgatom, hogy írok a fogyasztóvédőknek vagy valakinek, mert ez azért nem járja. Pedig komolyan elhittem, amit egy hónapja írtak, hogy jövő héten küldik. Aztán három hete megint a jövő hetet ígérgették, azt is bevettem (többen jelezték már felém életem során, hogy borzasztóan naiv és hiszékeny vagyok, de én tényleg nem feltételezem senkiről, hogy direktbe belehazudik a képembe), de azóta sincsenek könyveik. Végül is minek is tankönyv? Van az osztálytársaknak, lehet azt fénymásolni, nem? Ki a csoda ez a KELLO, hogy ezt megteheti?

2 megjegyzés:

  1. Na az egyebekről én csak azért tudok, mert egy adok-veszek csoportban vagyok, és ott értesültem erről... Amúgy szerintem nagy genya a fb, nekem nem tetszik, hogy már nem lehet beállítani azt, hogy ne lehessen név alapján ránk keresni... Meg én nem nagyon szeretem a változásokat, és eléggé zavar, hogy állandóan kitalálnak valami újdonságot, ami a legtöbb esetben nekem nem tetszik.
    A KELLO hozzáállása meg felháborító!!! Én csak azt tudom neked tanácsolni, hogy csapj oda az asztalra, mert ez azért már tényleg durva! És bennünket már két doki is lecseszett, hogy miért nem voltunk agresszívabbak/drasztikusabbak. De amúgy értelek, mert én is hasonló beállítottságú vagyok, de látod, ha nem zaklatom a Vadasos dokinőt, akkor lehet, még most sem lenne a kezemben a diagnózis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a KELLO újbóli megkeresésén nagyon gondolkodom. De a múltkor írtak a suliból a Szülők Tanácsa üléséről, hogy többen is vannak, akiknek még nincsenek könyveik, és kilátásban van egy per a KELLO ellen. Én nem vagyok valami nagy pereskedő, de abba lehet, hogy beszállnék... Amúgy csak pár könyvet beírtam a keresőbe, és egyikre se dobta ki, hogy nem rendelhető. Akkor meg mi van? Ha van raktáron, miért nem küldik?

      Törlés