2013. november 11., hétfő

Irgum-burgum 2.0

Elég régen írtam ezt a bejegyzést. Csak tájékoztatnám az olvasóközönséget, hogy a gyerekeimnek azóta sem érkeztek meg a tankönyvei. Ezen már kétszer kiakadtam a fészbúkon, de azért ez mégis csak a blogom, gondoltam, itt is megörökítem a magyar tankönyvellátás szégyenfoltját.
Na, szóval azt ígérték, szeptember vége felé lesznek könyvek. Október 3-án írtam egy e-mailt (amellett, hogy folyamatosan hívtam a megadott 8 telefonszámot felváltva, de senki nem vette fel, vagy azt mondták, hogy nem kapcsolható előfizető), amire másnap válaszoltak is, hogy elnézést, de a rendelt könyvek több mint a fele hiányzik. Ennek ellenére a következő héten természetesen elküldik nekem a meglévőket, utána jön a többi is, de akkor nem kell a postaköltséget újra kifizetnem. Köszi.

Na, ahogy közületek bárki megkapta a gyerekeim könyveit, pont úgy kaptuk meg mi is. Annak ellenére, hogy október 13-án kaptam egy -vélhetően- körlevelet valami KELLO-s főmuftitól, hogy újra elnézést kérnek, de a jövő héten tutira küldik az összes könyvet. Ennek holnapután lesz kerek egy hónapja, és azóta sincsenek könyvek.

Eddig bírtam cérnával (ugyanis én vagyok a türelem és a megértés élő szobra, komolyan). Most két lehetőség felett agyalok. "A" verzió: írok nekik egy e-mailt, hogy amennyiben 5 munkanapon belül nincsenek nálam a könyvek, feljelentem őket a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat címén. "B" verzió: előbb feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél, utána írok nekik, hogy megtettem, és kapjanak már a fejükhöz, legyenek szívesek. Még nem tudom, hogy lesz, de holnap lépek mindenképpen, mert ez már nonszensz, hogy november közepén nem tud a gyerek tanulni, mert a kifizetett, tehát az és saját tulajdonomat képező könyvek még nem érkeztek meg.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon durva, szégyelljék magukat!!! Jó ötlet szerintem, amit kiterveltél ellenük, de hogy A vagy B, nem tudom...

    VálaszTörlés
  2. Ma írtam nekik, az "A" verzió szerint.

    VálaszTörlés