Mégpedig a KELLO-nak küldött levelemre. Nesze semmi, fogd meg jól!
Íme:
Tisztelt X.Y.!
Tárgyi rendeléséből 7 db cikkszámot nem kaptunk még meg a Kiadóktól.
A csomagja feldolgozás alatt áll, de mivel
ügyfélszolgálatos vagyok, nincs rálátásom a Raktár készletére és a
beérkezésekre, ezért nem tudok információval szolgálni, mikor fog
beérkezni a fennmaradó megrendelése.
A csomagolás, számlázás után automatikus rendszerüzenetet fog kapni a szállítás pontos időpontjáról.
Üdvözlettel:
W.Z.
Én újra írtam nekik, ezt:
Tisztelt W. Z.!
Köszönöm
válaszát, ami sajnos nem vitt közelebb ügyem megoldásához. Tisztában
vagyok vele, hogy nem Ön tehet róla, sőt, gyakorlatilag semmi
beleszólása nincs a dolgokba, de úgy éreztem, valamit tennem kell.
Tudom, hogy a KELLO honlapján megadott telefonszámokon (amennyiben
valaha valaki is felvenné a kagylót, de nem teszi) szintén
ügyfélszolgálatosokkal tudnék beszélni, akik ugyanennyire tudnának abban
segíteni, hogy végre a könyveimhez juthassak, mint Ön.
Sajnos azonban a cérna elszakadt. Leginkább azért,
mert a gyerekeimről van szó. Elfogadhatatlan, hogy azért írjanak rossz
dolgozatot, mert elkeveredett a szeptemberben kapott fénymásolt lap,
amiről tanulni kellett volna, holott megvettük nekik a munkafüzetet.
Vagy azért ne tudjon órára készülni, mert egyik osztálytársa sem tudta a
Facebookra feltölteni a neki hiányzó tananyagot, pedig van könyve
amiből megtanulhatta volna, csak épp Önöknél.
Az előző levelemmel nem fenyegetőzni akartam, hanem
teljesen komolyan gondolom. Sajnos, nincs más eszköz a kezemben, ki
vagyok szolgáltatva a KELLO-nak, ezért határoztam úgy, hogy amennyiben a
jövő hét végéig nem érkeznek meg a könyvek, hivatalosan is panaszt
emelek a cég ellen.
Tisztelettel,
X. Y.
Nagyon várom, hogy mi sül ki ebből, komolyan.
Annyira sajnálom!!! Ez még viccnek is rossz és hihetetlen, hogy ennyire nincsenek a helyzet magaslatán! Volt egy fél év, mikor nem volt angol könyvem, hanem könyvtárit kellett használni, és tisztán emlékszem, hogy milyen rossz volt, és az csak 1 könyv volt... :( Én a helyedben minél előbb a médiához fordulnék (Házon kívül, Mokka, Fókusz, stb.), hátha ráugranának a témára. Vagy ott van pl. a 444.hu netes portál, nekik is simán írnék a helyedben. Én azért gondoltam erre, mert nálunk egyszer, mikor még házrészben laktunk, elfagyott a nem fűtő, nem ott lakó szomszéd miatt a vizünk, és miután 1 hét múlva sem volt vizem, a leány akkor volt fél éves, a tököm tele volt már, írtam a Blikktől kezdve a megyei lapnak, és képzeld, a megyei rákapott, és szerepeltünk az újságban. :) És képzeld, előtte is hívtuk a vízművet, hogy b*sszanak valamit a szomszéddal, kényszerítsék rá, hogy fűtsön, mert fizetjük azt a rohadék számlát, és mégis ki vagyunk zárva alapszolgáltatásból, mire a telefonba nagy gúnyosan: udvaron belül maguknak kell megoldaniuk. ÉRDEKES, a cikk megjelenése után vezérigazgatói utasításra kijöttek szakemberek, és felhívták a külső szomszédot, hogy márpedig nyissa ki az ajtót, és kiolvasztják ők a csöveket...
VálaszTörlésFú, ez a média dolog nagyon távol áll tőlem. Alapvetően nem akarok én senkinek se rosszat, csak hozzá szeretnék (AKAROK!!!) jutni ahhoz, ami amúgy már hónapok óta az enyém. Miért ilyen bonyolult ez ebben az országban? Miért kell panaszleveleket írogatni, jogásszal, médiával, hatósággal, mittudoménmivel fenyegetőzni, ha a saját tulajdonomat szeretném megkapni???
TörlésHidd el, én sem vagyok egy celeb fajta, nagyon nem volt kedvem az egészhez, de néha a cél szentesíti az eszközt.
TörlésÚgy érzem egy kicsit túl sokat mentegetőztél.Azt nem szabad mert továbbra is áldozat szerepben leszel.A tényeket kell csak írni,azaz nem érdekelnek a kifogások ha nem jön jövő hétig meg az árú feljelented őket.
VálaszTörlésHát, én még sose írtam ilyen panaszlevelet vagy mit, nincs benne gyakorlatom. Azért erre mindenképpen figyelni fogok, ha legközelebb sor kerül rá. De egy ügyfélszolgálatos mit tehet? És én tényleg nagyon megértő, kedves, szociálisan érzékeny stb., stb. vagyok, hát Istenem, nehéz a keménykedés, de majd megerőszakolom magam :-).
Törlés