2013. november 4., hétfő

Mozgalmas napok

Ezek állnak a hátunk mögött. Az elmúlt hétvégén voltunk barátokkal és azok gyerekeivel Nógrádban három napot. Aztán jöttek a tesómék full családilag, tegnap mentek haza. Írni nem akarok ezekről, csak pár képet rakok. A legtöbbön sok ismeretlen ember között vagyunk láthatóak, így csak azok közül mazsoláztam egyet-kettőt, amin a család szerepel. Jó, olyan is van, amiről utólag levágtam azokat, akik nem vérrokonok. Már, amelyikről sikerült.

Púp a hátamon :-)

Kis krumpli orrúm az Apukájával

Repül a, repül a...

Őt már nem lehet eldobni olyan könnyen (amúgy ez a hosszú lábú nő Noémi)

"Dádá"
Óriás

Kotlós

4 megjegyzés:

  1. Szia Andi!
    Most találtam rád, szuperek az írásaid, jókedvre derítettek :) Köszi szépen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel üdvözöllek :)! Én is sokat okulok az írásaidból ;)!

      Törlés
  2. Húúúú, a "Repül a, repül a..." című kép a kedvencem. Persze a többi is jó, de ez nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik ;). Főleg azért, mert én fényképeztem, és én fotózásban (is) nagyon béna vagyok. És semmi "fotósopp" (nem is tudnék mit csinálni egy olyan programmal, ahhoz még bénább vagyok, mint a fényképezéshez), valóban tök magasra dobta fel a férjem a gyereket, nem is adja vissza rendesen a kép, mert ott már "visszafelé jön" az égből. Ha nem fotózok, tuti szívbajt is kapok menten.

      Törlés