2013. április 7., vasárnap

Nekiláttam

Mármint az életmódváltásnak. Gondoltam, ha már annyira elhatároztam magamat, nyomban neki is veselkedem, mert ismerve gyönge természetemet, egy-két nap alatt eltűnt volna a lelkesedésem. De most tényleg nekiálltam.

1.: Vettem nagyjából három kiló Abonettet, mert száműzni kívánom a mocsok szénhidrátokat, hogy ne hizlaljanak tovább. Viszlát, jó kis vajas kenyér/zsömle/kifli szalámival... És csoki sincs több. Meg süti se. És ha meleg lesz (talán lesz még ebben az életben), akkor fagyit vagy jégkrémet se fogok enni. A többi édesipari terméktől nem kihívás megtartóztatni magam, mert a cukorkákat, gumicukrot meg hasonlókat nem szeretem. Bár előfordulhat, hogy ha vészesen rám tör az édesség utáni vágy, még a gumicukrot is megeszem, ugyanúgy, ahogy az alkoholisták megisszák a borotválkozás utáni arcvizet.

2.: Elővettem (még a múltkor, mikor takarítottam) a kölcsönkapott punitárogatót Leg Magic-et. Megtekintettem a világhálón néhány témába vágó videót, és így kiművelve magam rá is álltam és kipróbáltam. Jelentem, fáj. A fenekem és combjaim megmaradt izomcsökevényei visítva jelezték, hogy köszönik szépen, inkább sorvadnának tovább. Na, nem! Én elhatároztam, és kész.

3.: Tegnap olvastam a Nők Lapjában (hol máshol, ugye), hogy az almaecet kúra hatásos fogyókúrás módszer. Teljesen más célzattal szereztem be almaecetet itthonra, de ha már van, gondoltam, nosza, kipróbálom. Reggel azon frissiben, éhgyomorra elkészítettem a koktélt: 1,5 dl vízbe öntöttem 2 evőkanál almaecetet, majd le is döntöttem a torkomon. Ahogy leért, abban a pillanatban küzdöttem meg egy falka rókával. Nem sok híja volt, hogy nem hánytam ki még a tegnapelőtti kajámat is. Hát, kérem szépen, ez egy borzalom!!! Nem tudom, miként fogyaszt, de nyilván úgy, hogy az ember eszik, aztán megiszik belőle egy pohárral és simán kihányja még a karácsonyi menüt is. Rettentő egy förmedvény ez az almaecet.
No, azért be kell valljam, hibáztam. Mert csak úgy találomra adagoltam a vízbe az almaecetet. Délelőtt megnéztem néhány almaecetes tippet, és mindenhol azt írták, hogy 3 dl vízbe kell 1 evőkanál cucc. Ja... Úgy is megpróbáltam. Semmivel nem jobb, de sokkal tovább tart meginni. Nagyon gondolkodom, hogy akarom-e én ezt csinálni. Egyelőre igen. De ha csak egyszer is elhányom magam tőle, azonnal berekesztem a használatát.

Pillanatnyilag itt tartok, de vannak még terveim. Például heti egy gyümölcsnap kivitelezése. Ebben csak az lesz nehéz, hogy kávé nélkül nem tudom, hogy maradok életben (most napi 3 tejeskávé az adagom) . Majd ha vérnyomás nélkül fetrengek fejfájva, akkor kitalálom.
Aztán kardio-mozgást is tervezek. Mivel a futás kizárva, ezért azt találtam ki, hogy majd a Wii segítségével (Just Dance 2 és 3 programok) megmozgatom punnyadt testemet. Persze, kizárólag olyankor, mikor egyedül vagyok itthon. Maximum Simi nézheti szánalmas vergődésemet.

Egyelőre ennyi. Mérlegen még nem álltam, majd holnap reggel, gondolom, azt illik hétfővel kezdeni. És azt is írta a Nők Lapja, hogy átlagosan a 20. nap körül szokták feladni a mozgást és a diétát a népek. Mert addig még nincs látványos eredmény, és megunják. Ígérem, én legalább egy hónapig ki fogok tartani. A következő mérlegelést május 1-jére tervezem. Gyakrabban nem vagyok hajlandó ráállni (jó, maximum hetente, tíz naponta), mert attól tartok, hogy ha nem látnék azonnal eredményt, menten be is fejezném az egészet, mert nekem úgysem megy. Majd meglátjuk.

4 megjegyzés:

  1. Holnaptól én is folytatom a blogot, ha az segít majd. .)
    Almaecet: valóban 3 dl vízhez kell egy evőkanálnyi. Én reggel ébredés után azonnal és este lefekvés előtt szoktam (volt). Mostanában csak ha nem felejtem el. Da szerintem nincs rossz íze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te milyen almaecetet iszol, hogy nincs rossz íze? Én nem néztem, csak vettem az Auchanban valamilyet. Még szerencse, hogy kis flakonnal, mert ha van iható változat, inkább beszerezném azt, ezt meg kiborítom a csodába.
      A blogot már nagyon várom, szerintem életmentő lesz néhanapján, ha elcsüggednék. Ahogy magamat ismerem, ez minden másnap elő fog fordulni...

      Törlés
  2. Ez még szuperebb bejegyzés! Itt fetrengek a gép előtt a röhögéstől! Próbálom csendben tenni, nehogy Mira felébredjen, de nagyon nehéz! Egyébként nem tudom mi lesz holnap, de jelentem én is meggyógyultam, és holnap teljes erőbedobással vetem magam a tornába. Ősz óta Abonetten élek, és imádom. Olyannyira, hogy pénteken pont előttem rakták ki a friss kiflit, vettem is 30db-ot(na nem magamnak), és szombat reggel msáfelet megettem, mert olyan jóízűen falatozott előttem a család. Hát nagy hiba volt. Du-ra fájt tőle a gyomrom. Így maradok a jól bevált Abonetnél. Édességet sajna nem mindig tudom megállni, h ne egyek, de ha lehet, akkor kizárólag de. Az almaecetből a DM-s bio egész fogyasztható, kellemes ízű. Nekem is megint csinálnom kellene az almaecetkúrát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az nálam is kész szerencse, hogy szeretem az Abonettet. A mindenféle puffasztott rizsektől meg búzáktól viszont irtózom. Olyanokat nem eszem, akkor inkább kövér maradok.
      Aha, szóval dm-eset kell venni az almaborzalomból. Biztos veszek is, talán már holnap, mert ezt inni (valami Chef "márkájú")... Komolyan mondom, inkább csapdosnám ostorral a hátamat, mint a vezeklő bűnösök, mert ez büdös, mint a franc, és olyan íze van mint a pimpós bornak. Legalábbis biztos olyan, mert pimpós bort még nem ittam, de a szaga tisztára ugyanaz. Rettenet, iszonyat, öldöklő rémség.

      Törlés