2013. április 14., vasárnap

Vigadjuk kedvünkre!

Leadtam a szakdolgozatomat!!! Ennek örömére és fergeteges jókedvem bizonyítása képpen hívok minden kedves Olvasót egy kis felhőtlen kacagásra visítva fetrengős röhögésre. Nagyon szeretem a stand upot, nem sok minden miatt vagyok képes fent maradni késő estig, de a hétfői vidám fiúk műsorért igen.
Most, hogy úgy tűnik, végérvényesen kitört a tavasz, ráadásul a szakdolgozat terhe is legördült a vállamról -már csak két portfólió leadása szükségeltetik a tökéletes eufóriához, az államvizsgával egyelőre nem foglalkozom-, úgy érzem, megérdemlek egy kis nevetést.
Ajánlom mindenki figyelmébe a következő videót. A 13. 10 és 33. 28 közötti időintervallumot javaslom megtekintésre. Szükségeltetik előtte wc-re menni, a bepisilés elkerülése céljából. Amennyiben alvó emberek/gyerekek vannak a közvetlen közelünkben, akkor mindenképp ajánlom a következő napra, illetve akkorra halasztani a bejátszás megtekintését, mikor mindenki ébren van, mert a fel-feltörő éktelen visítás tutira felébresztene mindenkit. Én vasalás közben néztem, és bevallom, volt olyan rész, mikor a vasalódeszkára borulva vonyítottam a röhögéstől. 
Jó szórakozást!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése