2013. május 9., csütörtök

Ha valaki kíváncsi,

annak elmondom, hogy ma telt le az egy hónap a fogyókúra kezdete óta. Ráálltam a mérlegre, 60,9 kg-t mutatott. Ez mindenképpen dicséretes -meg is simogattam a buksimat. De be kell vallanom, hogy egy hete 60,1 kg voltam -mert néha azért megnéztem, nem hízok-e túl gyors ütemben. Akkor annyira megijedtem, mennyire törékennyé és légiesen karcsúvá váltam mindössze 3 hét alatt, hogy kicsit visszafogtam a diétát és mozgást (jó, a mozgást nagyon), nehogy elfogyjak nagy hirtelen. Ma reggel azt mondta a mérleg, hogy a hirtelen elillanás veszélye nem fenyeget, úgyhogy folytatom - nem túl intenzív - fogyókúrámat. Sajnos, az életmódváltást totál bebuktam, mindig meg tudtam magyarázni, hogy éppen miért nem tornáztam, viszont az, hogy nincs édesség meg cukros lötyik és fehér liszt, egész jól ment. Egy hónap múlva helyzetjelentés.

2 megjegyzés:

  1. Azt kell, hogy írjam, hogy ez a fogyási ütem ideális. A nagykönyv szerint való. Ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-). Ez mindenképpen jól esett, még akkor is, ha látványra semmi, de semmi változás nincs az ég egyadta világon. Végül is két kiló ekkora tömegnél semmi. Na de egy hónap múlva, huhúúú!!!

      Törlés