2013. szeptember 11., szerda

Aludni fogok?

Remélem. Meguntam ugyanis, hogy nem vagyok önmagam. Ordítozok, ideges vagyok, és még postás is képes felbosszantani.

Ezért aztán elérkezettnek láttam az időt, hogy személyesen is megtapasztaljam a levendula alvásra gyakorolt jótékony hatását. Azt azért gondolhatjátok az eddig elsírt panaszaim alapján, hogy nem magamat akartam elkábítani álomra bírni levendulával, mert én aztán mindenféle természetes vagy mesterséges altató nélkül is úgy tudnék aludni, mint akit agyonvertek. Ha hagynának. Na, szó ami szó, sok helyen olvastam arról, hogy a levendula mennyire jól megnyugtatja az idegrendszert (erre mondjuk pont szükségem lenne), és ettől aztán mennyire jól fog aludni a levendulát szagolgató egyed. 

Még tavasszal el is határoztam, hogy belefogok a levendula nagyüzemi termesztésébe, aludjon csak a család jó mélyen, nem árthat az senkinek. Erről a férjem nem tudott, mégis beállított egyik nap két csomag levendulamaggal. Én el is vetettem mind a két csomaggal, és ki is kelt a magokból összesen négy(!) darab növény. Ezek közül egy hozott virágot, a többi még kicsi, úgyhogy az álmaimban szereplő levendulacsokor terve, aminek szagoltatásával Simit akartam alvásra kényszeríteni, megsemmisült.

De nem adtam fel. Egész véletlenül akadtam rá erre a csodára , amit tegnap meg is rendeltem (valami akció volt), mára megérkezett, és Simikém már bedörzsölt halántékkal húzza a lóbőrt. Hát, kíváncsi leszek... Majd jövök holnap beszámolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése