2013. szeptember 21., szombat

Statisztika

Mostanában sok blogon olvasok ilyen-olyan számadatokat. Bevallom, én sokáig nem is néztem ilyesmit, mert azt sem tudtam, hogy meg tudom nézni, milyen keresőszavakkal jutottak el a blogomra, vagy honnan kukucskálnak be hozzám. Aztán rájöttem, hogy van ilyen opció is, bár bevallom nem túl sűrűn leskelődöm mindenféle adataim után.

De ez a nap más. Ugyanis ma van a blogom első szülinapja. Megmondom őszintén, nem hittem volna, hogy kitartok idáig. Az életem nem egy nagy durranás, kb. "tucatélet", már ha van ilyen egyáltalán. Meg aztán azt se gondoltam volna, hogy van 10 ember, aki érdeklődik irántam (meg pár még rajtuk kívül, akikről tudom, hogy olvasnak, mert mondták). Mindenkinek köszönöm, hogy érdemesnek tart arra, hogy olvasson. 

Szóval, van ez a statisztika. Lássuk akkor, mi az elmúlt egy év termése.
125 bejegyzést írtam, amire összesen 270 megjegyzés érkezett (ennek a fele kb. az enyém, mert igyekszem mindenkinek válaszolni, persze, nem mindig sikerül, bocs). 7732 oldalmegjelenítés volt, amiből kb. 7000 az enyém, vagy közeli családtagé (mindenkinek köszi). 
A legérdekesebb keresőkifejezések, melyek ide irányították a népet: fogalmazás az iskolaköpenyről; a mobilom magato atall; a sűrű jó főzelék titka (ezen röhögtem nagyot); kinti macska beszoktatása (ketten is idetaláltak így); cseregyerek német. 
Az is meglepő, hogy hány ország fiai-lányai olvasnak, én azt hittem, csak itt helyben, vagy maximum a közelben kíváncsiak az emberre, de ezek szerint nem. Bár élek a gyanúperrel, hogy az Argentínából, Fehéroroszországból vagy Egyiptomból ide keveredett "olvasó" megjelenésében a véletlennek igen nagy szerepe lehetett.

Holnap új évet kezdek. Ígérni nem fogom, hogy szépítek a külcsínen (nagyon béna vagyok ehhez), igényesebb szöveggel állok elő a mostaninál gyakrabban vagy esetleg több képet teszek. De ha valaki továbbra is kitart, annak előre is köszi!

Ja, igen. Vannak olyanok, akik titokban olvasnak? Légyszi, írjatok már egy kommentet, mondjuk csak egy sima kis igent. Lehet névtelenül is, annyira furdal a kíváncsiság. Jó, Z. Edit kivétel, mert ő mondta, hogy írna, csak nem tudja, hogy kell. Majd megtanítom ;-).

9 megjegyzés:

  1. Én is olvaslak, és igyekszem a jövőben is, ahogy majd egy dolgozó-elfoglalt nőtől elvárható lesz.:) De mivel érdekel,hogy miket írsz, szakítani fogok időt az tuti! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-). Hát, attól én is tartok, hogy mikor visszamegyek dolgozni (egy év múlva), akkor írogatni tuti nem fogok ennyit. Szóval, második szülinapja talán még lesz a blognak, de a harmadikban már nagyon nem vagyok biztos...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Atyaég, egy TELJESEN ISMERETLEN OLVASÓ! Köszi, köszi, köszi!!!!

      Törlés
  3. Jelentkezem, mint újabb olvasód. Nem teljesen titokban, párom ;p tud róla!
    FAndi

    VálaszTörlés