2013. szeptember 12., csütörtök

Nem jött be

Mármint a csodabalzsam. Mondjuk, sejtettem, de azt azért nem hittem volna, hogy minden eddigit túlszárnyal Simi ébredéseinek száma. Ráadásul reggel 5 óra 55-kor úgy döntött, hogy ideje felkelni, úgyhogy azóta fent is van. És a nem alvás meg a korai ébredés miatt már most nyűgös, pedig még alig múlt fél nyolc. Aztán meg a férjem is itthonról dolgozik ma, amiről annyit érdemes tudni, hogy tényleg dolgozni szokott. Ilyenkor bezárja magára a dolgozó szoba ajtaját, amivel Simi élettere jelentős csökkenést szenved. Ettől meg a gyerek szenved, mert szereti befutkározni az egész házat.

Azt hiszem, minden ott romlott el, hogy valószínűleg Pécsen hagytuk az álommanóinkat. Mert azóta, hogy hazajöttünk,  a délután alvása lecsökkent nagyjából 1,5 órára, és éjszakánként is többször ébred. Igaz, jönnek a fogai: már majdnem kint van mind a 4 rágó, és az alsó két szemfoga is napokon belül áttör. Hacsak nem épp ma éjszaka... Ja, és pont mostanában van az a bizonyos 7-10 nap, amit a múlt heti oltáskor említett a védőnő, hogy lehet a gyerek pöttyös, lázas és nyugtalan. Ezek közül egyelőre csak nyugtalan, minek következtében én is nyugtalan vagyok.

Jó, azért én is tehetek arról, hogy nem alszom rendesen. Tegnap is hülye fejjel ott ragadtam egy blogon, de mit csináljak, ha érdekes és stílusos (az én ízlésemnek/elvárásaimnak pont megfelelő) volt minden írása az illetőnek? Aztán fél 12-kor csak elvonultam, de utána még komoly dolgokon elmélkedtem, úgyhogy az éjféli ébredéskor (ami már a 4. volt a sorban) még fent voltam. És akkor ez után következett még vagy 10-12 reggel 6-ig. Ilyen az én formám. Azért mindenesetre megnyugtató hogy a kisgyerek nem cápa, és nem növeszt 3-4 fogsort.

Mindenesetre nem adom fel a próbálkozást, ma estére is bekenem a gyere fejét. Olyan jó illat van tőle a szobánkban...

2 megjegyzés:

  1. Az oltás után akár két héttel is lehetnek a tünetek. És a fogak is nagyon kínzóak tudnak lenni. Plusz az időjárás. Mostanában Léna is többször felébredt éjszakánként. Pedig ő már pár hónapja leszokott róla. Szerencsére ritkán kell bemenni hozzá, mert sokszor csak pár másodpercre sír fel. De vigasztaljon, hogy eljön majd az az idő, amikor felébreszteni nem fogod tudni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor, mikor, mikor???? Amúgy most estére is bekentem, hátha :-).

      Törlés