2013. szeptember 16., hétfő

Papucs és oklevél

Olvastam kedvenc blogjaimat, és láttam, hogy ez a hétvége a fotózás jegyében telt mindenkinél. Hihetetlen, de már szombaton elhatároztam -a többiektől teljesen függetlenül-, hogy a legközelebbi bejegyzésemet (kicsit előbb akartam) mindenképpen fotókkal szeretném illusztrálni. Így is fog történni. 

Az első fényképen az a csodás papucs látható, melyet Noéminek sikerült vennünk. Szerintem nagyon jó, neki is tetszett, kényelmes, komfortos, és minden olyan tulajdonsággal rendelkezik, amivel egy papucsnak bírnia kell (bármi legyen is az). Annak külön örültem, hogy végre találtam egy olyan példányt, aminek rendes műanyag talpa van, nem az a "textil alapon kis gumipöttyök" -típus, ami 1-2 hét után szétfoszlik. Ő lenne az:

Emitt ugyanez a lábbeli látható alulnézetből, mintegy háromórányi, lakáson belül történő viselés után.
A fehér izé az a szivacs, ami a puha lépteket biztosítja, csak épp teljesen kifordult önmagából
 A blokkot ugyan kukáznom kellett, de ellenvetés nélkül visszaadták a papucs árát. Még jó.

Másnap végre elérkezett a diplomaosztóm napja, és hogy mindenki elhiggye, nem kamuztam, itt a diplomám fotója. Jó, a személyiségi jogaim védelmében kizárólag a lényeg látható. Komolyan az enyém, nem valamelyik csoporttársamé, csak nem akartam már névvel, születési adatokkal stb. terhelten közreadni. És a mindenféle fotós eltüntetési manőverekhez totál sötét vagyok. Ahhoz meg, hogy egy "kapitulátusz"-szal eltüntessem nem vagyok elég bűbájos. Na, íme a kép (a sulit azért reklámozom egy kicsit):

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    Nem a papucshoz, hanem a diplomához. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagy nagy gratula a kíváló diplomához!:-)
    A papucskát meg sajnálom, tényleg jól nézett ki, kár,hogy nem volt tartós!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, ma vittük Ádámot egy szülinapra, és a házigazda kislányon ugyanilyen papucs volt, csak kék-fekete. Meg kellett volna kérdeznem, hogy mikor vették. Lehet, hogy csak az én lányom ilyen papucsszaggató királykisasszony?

      Törlés