2013. szeptember 13., péntek

Hülye, hülye, hülye

vagyok! Itt ülök, olvasgatok, miközben Simi alszik. Pedig elhatároztam, hogy ma alszom kb. 1-ig, hogy kicsit regenerálódjak. Épp csak meg akartam nézni, válaszolt-e a férjem a kétségbeesett e-mailemre, hogy most azonnal rohanjon a svédekhez biztonsági ajtót vagy micsodát venni a lépcsőre, mert Simi hamarosan tuti lezuhan (napjában úgy 4-5 ezer alkalommal rohanok utána, és itt-ott a lépcsőn kapom el. Lesz nekem hamarosan csodaszép, kerek rubintrékás farizmom, ha ennyit lépcsőzök...). De nem írt, én meg ide-oda bekukkantottam (végre senki után nem kell rohangálnom), és elment az idő.

Most viszont én megyek vasalni, mert elborít a cucc. Előtte/közben benyomok egy extra kávét, mert alig látok. Mondom én, hogy hülye vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Léna már egyedül közlekedik a lépcsőn le és fel. Igaz, ettől én nem vagyok nyugodt. Felfelé már biztonságosnak ítélem meg a mozgását, de lefelé vannak még kétségeim. Viszont nekünk padlószőnyeg van a lépcsőn, és az legalább nem csúszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, 2 napja válaszoltam Neked, akkor hol van???
      Szóval, Simi is felmegy könnyedén, csak az a baj, hogy nekünk nem "tömör" a lépcsőnk. Egy vas vázon vannak a lépcsőfokok, mellette lenne a korlát, de az is olyan, hogy a lépcsőlapok és a korlát alja között van vagy 20-25 cm, ami alatt most simán ki tud esni Simi.
      Végül a férjem megvette a biztonsági rácsot, de még nincs feltéve. Remélem, azért hamarosan meglesz, mert jön a rossz idő, sokat kell bent lennünk, olyankor meg óhatatlan, hogy felmászik.

      Törlés
    2. Megértem az aggodalmad. Ebből a szempontból a mi betonlépcsőnk amit teljesen fal vesz körül ideális.

      Törlés