2015. január 22., csütörtök

Betegségek vs. államvizsga

Ez nem valami új, "zs kategóriás" sci-fi címe, hanem az életemé. Én komolyan nem hiszem el, de tényleg. Azt hittem, minden rendben lesz, mert a munkahelyemen anélkül, hogy kértem volna, megoldották a lányok, hogy jövő héten csak hétfőn kelljen dolgozni mennem, záróvizsgára készülés, majd pénteken záróvizsgán való megjelenés (és sikeres abszolválás) okán. Gondoltam, hogy addig tanulok, amennyit tudok, nagyjából minden tételt átolvasok, de utána napi 10 tétellel végzek (30 van összesen), hiszen senki nem lesz a nyakamon, és ez biztosan nem fordul elő újra, így felkészülten, magabiztosan állhatok a kivégzőosztag vizsgabizottság elé. Muhaha...

Mert az vagyon, hogy tegnap délután Noéminek elkezdett fájni a torka, de nem vészesen, és ő azért mégis csak nagylány, nem igazán kell ápolgatni. Persze nem lett jobban, késő délután el is aludt kínjában. Ma délután hívtak a bölcsiből, hogy Simi köhög, taknyos, siessünk érte. Hurrá, holnap biztos nincs bölcsi, meg szerintem a jövő hét első két napján sem (minimum!), hogy kikecmeregjen belőle. Itt kicsit összeomlottam, hogy akkor mi is lesz a vizsgára tanulással, gondolataimban végső megoldásként a gyermek nagymamánál történő elhelyezése látszott realizálódni. Egészen addig, amíg ki nem derült, hogy a felbérelni kívánt nagyszülő lázas betegséggel nyomja az ágyat. Ez aztán a hurrá! Meg az, hogy közben Ádám is taknyos lett, és állítólag ma ketten is hazamentek a suliból, annyira rosszul voltak, hát bízom benne, hogy nem kapta el, és csak nátha marad, nem valami lázas franckarika.

Pillanatnyilag csak annyit tudok, hogy ha ezek hárman itt lesznek betegen a nyakamon, miközben én EGYEDÜL, MAGÁNYOSAN szándékoztam az államvizsgára tanulni, akkor beadom a felmondásomat. Azonnali hatállyal.

6 megjegyzés:

  1. Jaj sajnálom!!! :( Kitartás! Emma is itthon nyaral kedd óta! Szerencsére nem volt lázas, csak nagyon csúnyán köhög és taknyos, de már kedd óta az is sokat javult!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Simi se lázas, de én már annyira jól elterveztem, hogy most aztán biztos nem csinálom azt, mint 1,5 éve, én nem akarok idegbajt kapni. Erre tessék :(. Remélem, szerdára meggyógyul (akkorra írta ki az orvos), és lesz legalább két napom tanulni. Addig meg meglátjuk. Próbálkozom.

      Törlés
  2. Ahh, ez gáz... Sajnos nekem is rendszeresen így alakultak a vizsgáim. Remélem, azért lesz időd egyedül is! Amúgy meg sikerülni fog!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hát valószínűleg sikerülni fog, de annyira szerettem volna jól felkészülni. Az előzőre alig sikerült, ha nem azt a tételt húzom, amit végül sikerült, simán elvérezhettem volna. Talán ez a mostani picit könnyebb, de 30 tétel az 30 tétel. Mindegy, majd lesz valahogy. De az éjszakáink a nátha miatt kritikán aluliak, úgyhogy nappal is csak kísértek, semmihez nincs agyam. Evvan...

      Törlés
  3. Nyugi, nyugi, nyugi. Képzeld el, hogy te vagy szuperanyu, akinek mindig minden sikerül, és a vizsgabizottságot lekenyerezed a maximális tudásoddal, és belédfolytják a szót, majd jelesre értékelnek! Tudod, a Tutok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod mit, Móni, legyen igazad. ÁMEN :-D!!!!

      Törlés