2015. január 24., szombat

Mennyire tűnik dicsekvésnek vagy nyálposztnak

ha az ember a gyerekei bizonyítványáról ír?

Tegnap volt ugyanis kis hazánkban a bizonyítványosztás ama országos napja, mikor is kézhez kapták a tanulók a félévi értesítőt tanulmányi előmenetelükről. Az enyémek is, és a két gyereknek összesen egy darab négyese lett (a többi ennél jobb)! Most mondjátok meg, hát nem tök jó? És az a legjobb az egészben, hogy ehhez én semmit, de tényleg semmit nem tettem hozzá: nem járnak külön tanárhoz, nem tanulok velük, nem kell a nyakukra lépnem, hogy írjanak leckét, egyszerűen maguktól ilyenek! Jó, mondjuk talán a genetikámmal kicsit hozzájárultam, hogy könnyen (és jól) tanuljanak, de ezen kívül tényleg semmit nem teszek. Így születtek, és igazán hálás vagyok érte Istennek, hogy nem kell kínlódni velük (bár, ha kellene, megtenném), nem kell korrepetálásra járatni őket (bár, ha kellene, fizetném a külön tanárt), hanem okosak és szépek. Könnyű nekem.

Ádám kitűnő bizonyítványának azért örülök különösen, mert tavaly nagyon el volt keseredve, mert sokat rontott a 4.-es bizijéhez képest. Viszont az idén vannak tankönyvei, amikből tud tanulni! Mert tavaly volt ugye az, hogy a gyerekeknek nem volt meg néhány tankönyve ,emiatt aztán  leveleztem a KELLO-val , de november végén csak Noémi hiányzó könyvei érkeztek meg, Ádámét nem kaptuk meg. Annyira nem, hogy májusban tisztelettel visszamondtam a rendelést, azzal az indokkal, hogy eleget vártam előző év júliusa óta, a maradék 6 hétre már ne küldjék, inkább utalják vissza a befizetett összeget. Az idén okosabb voltam, nem rendeltem a KELLO-tól semmit, így megvan az összes tankönyv, hurrá! És ennek meg is van az eredménye.

De ha történetesen nem lennének ilyen jó tanulók, akkor is ők lennének a legklasszabb gyerekek a világon :-D!

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó volt olvasni!!! :))) Bizony okosak és szépek! :))) Volt kiről örökölniük ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)! Hát persze, egy ilyen jóképű és borotva eszű apától miféle gyerekek születhetnének, ha nem olyanok, mint az enyémek :D!

      Törlés