2013. február 13., szerda

Judit panasza

Ma nem erről akartam írni, de miután elolvastam a babás fórum egyik anyukájának hozzászólását, úgy gondoltam, megosztom mindenkivel, aki olvassa a blogot. Mert felháborító, hogy ma, Magyarországon ez előfordul. Pedig előfordul. A történet első kézből, íme:

... tegnap délután elmentem a magyar versmondó kerületi fordulójára, ahová V. továbbjutott, és történetesen épp a mi sulinkban rendezték. Felébresztettem H.-t 5 perc után a délutáni alvásáról, időben ott voltunk, néma csöndben ült a babakocsiban, vártuk a verseny kezdetét. Jött a zsűri, köszöntötte a résztvevőket, elmondta az instrukciókat, Baba továbbra is csöndben ült. Erre felállt vagy 5-6 anyuka és magából kikelve követelte a zsűri elnökétől, hogy utasítsanak ki minket a teremből. Mondtam, hogy csendben vagyunk, nem zavarjuk a versenyt, ha pedig sír a baba, akkor azonnal kiviszem. De az egyik anyuka közölte, hogy zavarni FOGJA a gyerekeket. Megkérdeztem, hogy most komolyan ki akarnak zavarni??? Erre nagyszájú anyuka rögtön visszavágott, hogy ez egy VERSMONDÓ VERSENY (így, csupa nagybetűvel, mintha ezen múlna a gyerekek egész további élete), és mit képzelek. Az elnökasszonyon láttam, hogy nem tetszik neki a dolog, de nem akar szembeszállni a "többség" akaratával, és mondta, hogy ne haragudjak. Mondtam, hogy igenis haragszom, és kimentem. Amikor V. került sorra, behívtak a folyosóról, utána újra ki kellett kullognunk. A folyosón töltöttük a közel 2 órát, amíg tartott a verseny, H. végig hang nélkül ült a babakocsiban és eszegetett meg nézelődött (én meg füstölögtem, hogy itt rostokolok ahelyett, hogy fordítanék, és még annyi haszna sincs, hogy lássam a mezőnyt, a versválasztásokat, és tapasztalatot gyűjtsek a következő versenyekre). Az eredményhirdetésre el is aludt (jó, mert még onnan is képesek lettek volna kiutasítani minket). Amikor kijött az egyik zsűritag, megkérdeztem, hogy volt-e már ilyenre példa, azt mondta, hogy évek óta rendez versenyeket Budapest minden kerületében, de soha sehol nem üldözték el a kisbabásokat, pedig máskor is voltak bent. És azt is mondta, hogy mindig Zuglóban van valami cirkusz, mert a zuglói szülők "problémásak". 

Megmondom őszintén, nem tudom, mit csináltam volna. Valószínűleg én is kimegyek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése