2013. február 4., hétfő

Kéménybe korommal

Fel kell írni, okvetlenül!
Először is, hogy Simi mindössze egyetlen alkalommal ugrasztott ki az ágyból az éjszaka folyamán. Ez mindenképpen dicséretes dolog, csak az a bajom, hogy az alvásra vonatkozó terveit nem osztotta meg velem idejében. Ezért nem igyekeztem lefeküdni korán, gondoltam, minek elaludni hamar, ha úgy is fel kell ébrednem egy csomószor. Pedig, ha teszem azt, este 10-kor már aludtam volna, akkor akár öt teljes órát is alhattam volna egyhuzamban. Legközelebb kikérdezem a gyereket, hogy mik a tervei éjszakára.

Másodszor, hogy futottam. A teljes igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a busz elérése céljából, és mindösszesen 50 métert, de akkor is. Úgy látom, megy nekem ez a futás dolog, úgyhogy elképzelhető, hogy jövő ilyenkor már egy teljes kilométert is le tudok majd futni. Vagy kettőt. Ha kergetnek, akár hármat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése